• pagina - 1

U prughjettu di ricerca è sviluppu medicale di Hengsheng hè statu sceltu in u catalogu di prudutti digitali tipici (servizii) per a prevenzione è u trattamentu di e malatie croniche di u Centru Cinese per u Controlu è a Prevenzione di Malattie.

In ghjennaghju 2023, cum'è annunziatu da u Centru Cinese per u Controlu è a Prevenzione di e Malattie, u prughjettu di ricerca è sviluppu di Hengsheng Medical Technology Co., Ltd. ("Hengsheng Medical") "Smart Chronic Disease Management Platform", hè statu sceltu in a "Esposizione". Catalogu di Prudutti Digitali Tipici (Servizi) per a Prevenzione è Trattamentu di Malatie Crònica (2022) ".

A sollecitazione è a selezzione di prudutti è servizii digitali tipici per a prevenzione è u trattamentu di e malatie croniche sò sottu à a guida è u sustegnu di u Dipartimentu di Pianificazione è Informazioni di a Cummissione Naziunale di Salute di a Republica Populare Chine è u Dipartimentu di l'Informazione Elettronica di u Ministeru di l'Industria. è Tecnulugia di l'infurmazione.Chì hè co-sponsorizatu da China Center for Disease Control and Chronic Diseases è l'Academia Chinesa di Tecnulugia di l'Informazione è di a Comunicazione.

Hangzhou Hengsheng Medical Technology Co., Ltd hà a so propria marca di i prudutti di a serie "PRO Doctor".Attualmente, i prudutti di a cumpagnia includenu principalmente pompa di insulina, monitoraghju di glucose in sangue, sistema di rilevazione di glucose in sangue, sistema di rilevazione di l'acidu urico, sistema di rilevazione di colesterolu, misurazione di pressione sanguigna, rilevazione di malatie infettive, allevamentu di animali è teste di animali, è reagenti è strumenti cunnessi.

A cumpagnia hà l'equipaggiu di produzzione di punta in u mondu è squadre di R&D, produzzione è gestione di alta qualità, gestisce a qualità di u produttu strettamente in cunfurmità cù u sistema di gestione di qualità ISO13485, è hà realizatu una cooperazione di ricerca-università-industria cù l'Università di Zhejiang, l'Università Jiaotong di Shanghai. è altre università.Finu a ora, a cumpagnia hè stata ricunnisciuta cum'è una impresa high-tech in Cina.

Facendu chì tutti anu un corpu sanu è una vita megliu è perseguendu a perfezione, l'eccellenza, a dedizione è win-win in u campu medico, Hengsheng hè sinceramente dispostu à travaglià inseme cù e persone di insight sia domestiche sia straniere per creà un futuru luminoso.

nutizie-2


Tempu di Postu: Feb-07-2023